Monday, January 28, 2008

Rambo 4

27 jan 2008. saya tlg baby ngajar taekwondo kat sksm. pas abis tu, kitorg gi lunch kt KFC kota damansara. saya n baby tgk movie lg cite Rambo 4. kitorg tgk kat cathay cineplexes kota damansara.huh..saya tgk baby khusyuk tgk cite tu..saya x suke cite mcm tu..18SG..cam xde peri kemanusiaan langsong..last2 saya tido.. tido yang lena..wakakaka..pastu baby kejut saya..baby suruh bangun..baby suruh saya tgk.. die cakap cite tu best...
tgk, tgk, dan tgk... pas abis cite tu..saya jalan2 dengan baby kat luar cinelesurre tu.. ala2 cam up-town..baby bli baju..saya yg pilih...tp baby bayar sendiri..hehe..
malam lepak rumah kakak saya.. windu kat anak2 buah saya... huhuh... pastu balik rmh, tgk AJL... YES!! Estranged menang....

babylon: KOMPEM XXXX...!!!!

No comments:

Sape babylon ni...? /seorang yang suke makan ayam /seorang yang takut dgn virus wlupon budak IT /seorang yang comel