Sunday, February 27, 2011

Happy New Year (2011)

Waahhh… sekejap je dah masuk tahun 2011… Tahun 2010 adalah tahun saya bergelar isteri… Tahun 2011, insyaAllah saya akan bergelar seorang mama pulak… huhu x sabarnya nak menempuh gelaran baru ni…
Lahirnya permata hati saya ni nanti… merupakan cucu ke-7 untuk parents saya… walaupon seorang dah meninggal… tapi Nor Azlin Bt Sofyan tetap di hati saya sekeluarga… untuk parents belah baby pulak… ni merupakan cucu pertama… x sabar nak bg mama & abah cucu… yela, sebelum ni cucu mama & abah kucing2 kt umah tu je… kdg2 lawak pulak dgn bapak mertua saya sbb die bahasa kan diri die ‘atok’ kt kucing2 tu… hehe comel je…

Tahun 2011 ni… saya xde azam sangat… bukan saya ni xde wawasan, tp tiap kali saya berazam…x pernah yg tercapai… hahaha….

- saya nak bersalin secara normal…

- saya nak ada umah sendiri… x kisahla umah tu beli siap ke, buat ke, yg penting…saya nak duduk berdikari bersama suami tercinta & zuriat kitorg… nak rasa pikul tanggungjawab sebagai isteri & parents… tp xdela pindah jauh2…Cuma saya nak duduk rumah lain…

Babylon:: SELAMAT TAHUN BARU 2011…

No comments:

Sape babylon ni...? /seorang yang suke makan ayam /seorang yang takut dgn virus wlupon budak IT /seorang yang comel