Monday, October 17, 2011

Happy Birthday Baby…!!!

Alhamdulillah… pada 18/08/2011 adalah hari yang sangat bermakna dalam hidup baby saya… Hari ulangtahun baby!!! Yay!!!
Pagi2 time sahur, saya dah tanya baby nak apa… baby cakap taknak apa2… dah ada Akim… ya, tula hadiah yang paling best sekali… dulu time besday saya pun baby cakap hadiahnya Akim… 1st Anniversary kitorang pun baby cakap hadiahnya Akim…. Huhu….

Hari tu saya keje. Sampai je ofis, saya terus call baby…

Saya: Hello… Baby…. Baby tengah watpe?
Baby: Hello… kte tengah siap2 kan tilam untuk Akim nak tido…
Saya: Baby, baby bz ke?
Baby: Takla…. Nape sayang?
Saya: Heeee takde apa2… Baby bagi kte 1 minit boleh tak?
Baby: 1 minit? Nape? Boleh je….
Saya: Ok… Baby dengar ye….
“Happy Birthday To U…”
“Happy Birthday To U…”
“Happy Birthday To Baby…”
“Happy Birthday To U…”

Saya: Hello… Hello… Baby…? Baby….
Baby: Ye… Kte ada kat sini…
Saya: Nape baby diam je…? Tak sedap ke kte nyanyi?
Baby: Takla…sedap sgt baby nyanyi.. Kte tengah senyum2 ni…. Baby ni comel la….
Saya: Heeee… Nanti petang kte buka puasa sama2 ye… Baby nak makan apa?
Baby: Ok… Nanti kte fikir dulu ye….
Saya: Ok… esok kan besday Akim gak… yang ke-4 bulan… Ok baby….
Baby: Ok sayang… nanti kte call baby ye… Hari ni kte call free….
Saya: Haahla…. Wah, bestla baby…. Ok baby….bye…. muaaahhh…~~~
Baby: Ok, bye…. Muaaahhhh~~~

Babylon: Happy Besday Papa!!!!…

No comments:

Sape babylon ni...? /seorang yang suke makan ayam /seorang yang takut dgn virus wlupon budak IT /seorang yang comel