Thursday, March 22, 2012

Akim = 11 Bulan

Alhamdulillah, genap sudah anak manja saya, Akim berusia 11 bulan... Bulan depan anak mama ni dah setahun... cepat betul mase berlalu... Akim skrg sangat 'semangat' badannya.. Khasiat susu ibu agaknye... hehe... Masa 9 bulan hari tu berat Akim = 11 kg. Skrg tak tahu la nak ckp... makin jibut badannye... Tetiba pulak saya rasa nak update & upload pic akim... :)

Sukanye anak mama ni nak gi jln2 yee....

Dua org hero dalam hidup saya... Saya sayang sangat kamu berdua... :)

Tengokla style Akim duduk dalam troli... Bole pulak bontot ter keluar dari seat.. aduhai...

Tu dia... nak letak kaki rupanye... Sbb nak tgk depan... huhu... Akim... Akim...

babylon:: Hidup saya sangat lengkap dgn kehadiran permata hatiku...


No comments:

Sape babylon ni...? /seorang yang suke makan ayam /seorang yang takut dgn virus wlupon budak IT /seorang yang comel