Tuesday, November 25, 2014

I'm Back!!!

MasyaAllah... lamanya saya meninggalkan blog yang dulu selalu jadi peneman saya meluahkan apa saja di hati ni. Lebih kurang 3 tahun. Dah berdebu berhabuk pun blog ni. hehehe...

Untuk yang terkini, saya dah pun ada sepasang cahaya mata. Lahirnya blog ni ketika saya masih anak dara... sampai la skrg dah jadi mak dara. Alhamdulillah... panjang jodoh saya dah baby saya. 8 tahun perkenalan & persahabatan sebagai kekasih hati, daripada 14 Nov 2001 (ketika tu kami sama2 Form 4 di kelas yang sama) sehinggalah 15 Nov 2009 saya dirisik oleh keluarga baby. Genap 8 tahun kami bertitle as 'Couple'. Pada 16 Jan 2010 berlangsungla majlis pertunangan kami. Sebulan kemudian, pada 26 Feb 2010 sahla saya bergelar sorang isteri kepada suami ku, Encik Baby (nama manja). Sungguh panjang perjalanan itu.

Pada 19 April 2011, saya secara rasmi nya telah naik pangkat sebagai seorang Mama. YaAllah, bersyukur2 sgt atas kurniaan rezeki akhirat ini. Permata hati saya diberi nama Muhamad Faris Hakim Bin Muhamad Fauzan.

Pada 23 Jun 2013, kegembiraan ini datang sekali lagi kepada keluarga saya apabila saya telah selamat melahirkan seorang puteri yang cukup sempurna sifat & rupa parasnya. Diberi nama Nur Farisya Hana Binti Muhamad Fauzan. Alhamdulillah.

Kini, keluarga saya bakal merasai kegembiraan ini sekali lagi pada bulan Jun tahun hadapan. InshaAllah. Terima kasih Ya Allah.

Babylon: Kasih sayang mama kepada anak2 mama hingga ke syurga. Setiap doa tidak terlepas untuk mendoakan anak2 mama :)

No comments:

Sape babylon ni...? /seorang yang suke makan ayam /seorang yang takut dgn virus wlupon budak IT /seorang yang comel